Autentificare

Reclamații privind calitatea

Reclamațiile sunt soluționate imediat la Lentiamo. Cu noi nu îți vei pierde niciodată timpul sau răbdarea.

Ai primit un produs defect sau problematic? Suspectezi un defect de fabricație sau produsul este inutilizabil? Trimite-ne reclamația.

Completează formularul de reclamație

Pentru a ne ajuta să procesăm și să rezolvăm cererea cât mai repede posibil, te rugăm să ne furnizezi cât mai multe informații despre problemă. Orice detalii incluse în formular ne pot ajuta să rezolvăm cazul mai eficient!

De ce vom avea nevoie? Iată o listă scurtă!

Pentru reclamații privind calitatea ochelarilor de vedere și a ochelarilor de soare, avem nevoie să:

  • introduci numărul de comandă sub care ai cumpărat ochelarii
  • descrii problema în detaliu
  • indici numărul modelului (care este de obicei vizibil pe partea interioară a ramei)
  • atașezi  fotografii în care este vizibil defectul

Pentru reclamații de calitate privind lentilele de contact, avem nevoie să:

  • specifici numărul de comandă sub care ai achiziționat lentilele
  • descrii în detaliu problema lentilelor
  • să furnizezi numărul de lot (LOT) imprimat pe cutia lentilelor problematice
  • atașezi o rețetă pentru lentile de contact eliberată recent de un oftalmolog (nu mai veche de 1 an)

Important! Nu arunca nicio lentilă din pachetul legat de reclamație până când reclamația nu a fost rezolvată. Lentilele pot fi solicitate de către producător ca dovadă a defectului.

Reclamațiile privind nuanța lentilelor de contact colorate, cu excepția cazului în care există defecte evidente de fabricație, nu vor fi acceptate.

Cum să faci o reclamație privind calitatea la Lentiamo?

Pur și simplu completează formularul care se găsește pe această pagină, descrie problema, și atașează documentele foto solicitate.

Pentru mai multe informații, te rugăm să consulți pagina noastră Termeni  & Condiții.

Comanda mea

Te rugăm să te autentifici pentru a-ți putea identifica comanda.