Returnarea bunurilor în termen de 30 de zile
Dacă sunteți un client Lentiamo, aveți întotdeauna dreptul de a returna bunurile în termen de 30 de zile de la data achiziției, deși legea indică o perioadă mai scurtă, de 14 zile.
Puteți returna lentilele de contact și ochelarii fără să fie nevoie să ne spuneți motivul.
Lentilele de contact colorate nu pot fi returnate pentru nemulțumiri cu privire la culoare.
Notificarea de returnare poate fi trimisă prin intermediul acestui formular:
Completați formularul de returnare
Dacă vă este mai ușor, puteți suna la numărul cu tarif normal 031 229 7778 sau trimite un e-mail la returnari@lentiamo.ro, informându-ne că doriți să faceți retur, însă prelucrăm mai repede solicitările primite pe baza formularului de retur. Vă sugerăm să adăugați detaliile comenzii dvs., numărul ei cât și numărul LOT al produsului (nu se aplica ochelarilor). Este recomandat să ne trimiteți o fotografie a produsului returnat, pentru a ușura procesul și pentru a ne da posibilitatea să găsim o soluție imediata în favoarea Dvs. În cazul în care fotografia nu este atașată, suntem nevoiți să așteptăm ca produsul să ajungă mai întâi în depozitul nostru. Dacă produsul prezintă un defect vă rugăm atașați și o poză reprezentativă. Orice retur trebuie trimis în maxim 30 zile după ce ați primit comanda.
Modalități de retur ușor de efectuat
- Retur la punctele de colectare GLS-14 Lei. Împachetați produsul și duceți coletul împreună cu eticheta de retur la unul din punctele de colectare GLS. Găsiți cele mai apropiate puncte de colectare GLS aici
- Retur - preluare de la adresă - 20 Lei. Odată ce ne-ați anunțat că veți returna produsul și ați achitat transportul, noi vom comanda curierul pentru ridicarea de la adresă, la o dată agreată de comun acord. Împachetați produsul și așteptați curierul, care se va ocupa de etichetare.
După ce ați trimis cererea prin intermediul formularului, vă vom contacta pentru a vă oferi detaliile pentru retur.
Asigurați-vă că produsul sau produsele au fost împachetat(e) cu grijă și ați ales ambalajul corect (eventual cel în care am expediat noi comanda) pentru a nu-l deteriora în timpul transportului.
Atenție – puteți returna produsele comandate cu condiția ca ele să ajungă înapoi la noi în starea lor inițială! Acceptăm returnarea doar în ambalajul lor original, întreg și nealterat, sigilat.
În cazul în care produsul returnat este deteriorat, cu semne de uzură, ochelarii de soare sau etuiul/ accesoriile sunt deteriorate sau lipsesc, sau cutia originală a lentilelor a fost desfăcută (iar produsul nu poate fi vândut ca și produs nou) vânzătorul își rezervă dreptul de a oferi doar o rambursare parțială sau să o refuze, în funcție de amploarea evaluată a daunelor.
Toate retururile trebuie să fie făcute în termen de 30 zile de la primirea comenzii dvs.
În cazul în care cererea dvs. se încadrează în această politică, rambursarea contravalorii produsului se va face printr-o metodă agreată de comun acord: rambursarea contravalorii produsului prin metoda inițială de plată, adăugarea de credit în contul dvs.de client Lentiamo sau schimbarea bunurilor în termen de 14 zile de la sosirea comenzii în depozitul nostru.
Dacă ați achitat ramburs, vă rugăm să ne menționați contul IBAN, banca și numele titularului de cont.
Ce produse pot fi returnate
În caz unui retur (cu excepția cazului în care este vorba de o returnare pe motiv de reclamație privind calitatea produsului) produsele pot fi returnate în ambalajul lor original, corect ambalate, nedeteriorate sau nepătate, împreună cu toate accesoriile. Pentru returnarea ochelarilor de vedere, de soare sau protecție pentru calculator, vă rugăm să vă asigurați că verificați următoarele: trebuie să fie în starea lor inițială, inclusiv toate accesoriile (lavetă de curățare și cutie), și certificatul de autenticitate.
Lentilele de contact pot fi returnate numai dacă ambalajul este intact, sigilat și nu prezintă marcaje scrise de mână pe ambalaj.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul nostru Termeni & Condiții.