Căutați cel mai apropiat punct de colectare
Întrebări frecvente despre punctele de colectare
Care este timpul de livrare până la punctul de colectare?
Comanda va fi livrată la punctul de colectare ales de dvs. în termen de 2 zile lucrătoare (3 în zonele mai izolate) de la data expedierii.
De unde știu când comanda mea este gata de colectare?
Veți primi un email de informare în momentul expedierii de la noi, unde veți găsi și link-ul pentru urmărirea coletului precum și un SMS de la curier atunci când ridicarea este disponibilă de la punctul de colectare Dacă ați ales livrarea la locker, veți primi, de asemenea, un cod de acces.
Cât timp am la dispoziție pentru ridicarea coletului?
Pentru ridicarea coletului aveți la dispoziție 7 zile calendaristice pentru a ridica coletul de la FAN Courier - Collect Point și 3 zile de la FAN Courier - FANbox (lockere) . După expirarea acestui termen coletul va fi returnat .
Pentru ridicarea coletului de la SameDay easybox termenul standard de păstrare a coletelor în easybox este de 36 de ore de duminică până joi, vineri 72 de ore și sâmbătă 48 de ore. Puteți verifica timpul de staționare a coletului accesând link-ul inclus în e-mailul de confirmare a livrării
În aplicația SAMEDAY puteți extinde cu 24 de ore termenul de găzduire a coletului în easybox atunci când mai aveți mai puțin de 12h până la expirarea termenului inițial.
Pot să plătesc comanda direct la punctul de preluare?
Pentru comenzile cu ridicare de la FANbox (lockere) plata se poate face doar online prin Card de credit sau debit, Apple Pay sau Transfer bancar, inainte de expediere. Pentru comenzile plasate pentru FAN Courier - Collect Point plata se poate face și ramburs dar se mai percepe o taxă suplimentară de 2 Lei.
Pentru ridicarea coletului de la SameDay easybox se poate plăti la easybox. Pentru procesarea cu succes a plăților la easybox, asigurați-vă că:
- Soldul cardului acoperă suma pe care trebuie să o achitați;
- Dacă doriți să achitați cu un alt card decât cel cu care ați încercat inițial, vă recomandăm să reluați operațiunea de ridicare a coletului;
- Să aveți activă opțiunea de plată contactless;
- Mențineți cardul apropiat de dispozitivul de plată (POS) mai mult de 5 secunde.
- Ați putea încerca să folosiți opțiunea de introducere a cardului în fantă, dacă nu puteți plăti contactless.
Este posibil să se facă returul printr-un punct de colectare?
Nu, nu este posibil să returnați comanda prin intermediul punctului de colectare. Pentru a afla mai multe, vă rugăm să citiți Politica de returnare.
De ce am nevoie pentru a-mi ridica comanda de la punctul de colectare?
Pur și simplu aduceți cu dumneavoastră cartea de identitate, codul primit prin SMS sau QR cod-ul. Dacă întâmpinați probleme la ridicarea coletului contactați-ne
Pentru a afla mai multe despre toate metodele de livrare disponibile, vizitați pagina Metode de livrare
Offline
Iuliana Serviciul Clienți
Iuliana, Serviciul Clienți